älskade söndag

direkt efter förra inlägget kröp jag ner hos min bebis igen och sedan sov vi till 20 i två, vilket betyder att vi sov typ 11 timmar,eller jag 10 ½ men ändå !

ska berätta om min galet stressiga helg!

Fredags:skolan åkte direkt till tom och pluggadelite och myste med honom :))
vid sju åkte jag in till stan och träffade klara och sov hos henne jävligt nice:)

Lördag började åt helvete, nio skulle jag vara i skolan med klara för öppet hus, när vi kommer till karlbergs station så går inga tåg, och då var klockan halv 9  nästa tåg skulle gå 5 i men var försenat som in i helvete så vi får tänka snabbt och ringer efter en taxi som de luktar bajs i !
sen vare öppet hus t 12 efter de åkte jag till stan med fina amilia och åt en härlig lunch :)))
sen blev de direkt hem till tom vid tre, kommer in i hans rum och där sitter han och hans stoebror och tittar på kung fu panda gud vad jag skrattade åt dom två ! :))
vi myste som ni vet hela kvällen och vid halv 2 gick vi hit !

nu har vi myst hela morgonen innan vi åt brunch med mina föräldrar, så jävla galet men mamma har välkommnat tom till familjen nu iaf hahaha :)) tom drog vid tre och jag har bara tagiit det lungt sen dess, inte så ofta jag får vara för mig själv längre så de e skönt, det blev stressigare än jag trodde att hinna med vänner & pojkvän PLUS årskurs 9 med as mycket plugg... men de blir 30 % till alla tre kategorier och 10% till mig själv :)

NU ska jag plugga !  :)

Kommentarer
Postat av: Wararat

- bara hehe ^^ tacK :) haft en bra helg=

2010-10-24 @ 19:23:05
URL: http://noxea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0