världens bästa.

min bebis sov inte här, pga av att han ska göra sina dreads imorn vid tre i stan och då brukar vi gå upp så jag åker in till honom vid 6 tiden imorn och gör honom sällskap ist. för de tar ngr timmar sedan sover vi hos honom.
Konserten var ganska rolig, middag med sjukt härliga tjejer blir riktigt lycklig. Jag grät när makki sjöng för att hon är så modig och sjunger så jävla grymt !   Vid halv 10 kom min bebis med bussen så jag mötte upp honom, när vi kommer hem är klaras föräldrar och en av hennes storebrorsor här vilket var jätte roligt !
vi har haft en as mysig kväll och jag har blivit överöst med kärlek av min bebis, sötare grabb finns faktiskt inte !
nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag drömma om min fina och underbara pojkvän, det pirrar fan i hela mig när jag tänker på honom (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0