Ung och bortskämd

antar att jag inte var den ända som såg programet ? det var faktiskt min pappa som sa att jag borde se på det med honom, så jag och mina föräldrar satt bänkade i soffan och tittade på det, tycker det var rent ut sagt pinsamt. Att föräldrarna är sådär mesiga och bara går dit barnen pekar, låter barnen ta över hushållet så mycket som dom faktiskt gör. dom är riktigt patetiska och riktigta bitter fittor.
    Jag hade tyckt det varit skit pinsamt om mitt syskon eller nära vän eller släkting var med i ett sånt program för fyfan det där är fan inte okej. 23 bast och mamman gör fortf. allt åt en, det är pinsamt på riktigt, det där är inte skönt det där är oansvarigt.   ursäkta men var tvungen att nämna det.. själv är man så mogen att man sitter med en tomte luva på sig och håller faktiskt på att städa bland mina produkter i mitt rum osv. bara för att jag blev rädd att bli en sån där jävla bimbo, som tur är har jag så vettiga föräldrar att domaldrig skulle toffla sådär patetiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0