mysdag

har haft en dunder dag.
      var i skolan, efter skolan drog jag till centrum m josse och makki och fikade, vid fyra bar det av tilltom var där en halvtimme innan mamma hämtade mig och vi åkte till sjukhuset, det var inte speciellt kul kan jag säga..
   efter det vid 7 tidenblev det hem till min bebis igen som låg och sov i soffan så umgicks en hel del  med hans far som är riktigt rolig !   det blev mys och lite annat,tv och sånt, vid halv 10 blev det " advents fika " framför tv'n, otroligt mysigt faktiskt:D sen tog jag och tomisen en skön promenad till mig för typ en tre kvart sen !
kan säga hur min vecka ser ut också !

Tisdag : skola, hem, öppet hus på cyber, thaimat.
Onsdag : skola, hem till tom, 18.00-19.00 shopping m mamma och moster. hem till tom igen
Torsdag : skola stan med min syster ??
Fredag : Skola, ingen aning.
Lördag: ingen aning, sova hos tom
Söndag: vara med tom, sova hos tom igen :))
min älskling du är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0