mys!

är skit tröööött!
åkte t centrum m mamma och fikade men då smsa tom och behövde hjälp m smink för han skulle på fest ( maskerad ) så fick skjuss t min bebis där dennis var chillade med dom och fixade Tom lite innan jag kubba som fan hem på en kvart ifrån tom och tillbaka till bussen ( och då bor vi en bit ifrån varandra och jag bor en bit ifrån bussen ) PÅ EN KVART !!!! så tog jag och matilda bussen t sollentuna, hyrde film och åkte och käkade detta var typ vid nio sen kom vi hem vid 11 och tittade på film tills nyss !

Planerna imorn är att åka t stan m matilda och fixa en sak sen ska vi t tom och sen så ska jag och tom på bio på kvällen sen lär jag väl sova där :)))

men nu måååste miriam sova.
Pussen

hahah jag och matilda på ny års natten när vi skulle sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0