fredaag!

igår vare skit dålig update, men jag och tomhade ju inte träffats på hela veckan så hela eftermiddagen bestods bara av att vi typ inte kunde släppa varandra (a)     håller på att fixa mig just nu ska rulla t skolan sen och ha matte och lite annat, efter skolan ska jag äntligen få träffa min josse, men hon kommer till skolan också men bebisen har varit sjuk i tre dagar :( så de blir väl centrum, efter det kanske jag åker till min älskling sen ska jag hem :)
men nu måste jag sminka mig. Love

Kommentarer
Postat av: lina nils göran

hallå där! kan du inte skriva om något mer än din pojkvän? blir jätte tråkigt att bara höra ditt prat om Tom. tackhej :)

2010-11-19 @ 13:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0