döende brud 123.

är jävliiiigt trött.
ska berätta om min helg !
Fredag: Skola, sollentuna m josse fikade med henne och robert och sen kom walli, vid fyra drog jag till tom, vid halv sju till kista med ella och köpte skor till mig och mamma sen vid typ 9 drog jag hem till tom igen kom hem vid två tiden.

Lördag : Åkte t stan och träffade hedda mös hos henne och såg på remember me.. buhu :( vid halv 5 åkte jag till tom så åkte vi till kista och åt middag och tittasde på mobil åt honom. åkte hem och myste framför TV'n osv.
somnade vid 2.

Söndag : vaknade vid 10 ichh såg på one three hill, satte sen på marley och jag och då vaknade min älskling vi degade hela dagen innan vi duschade och gjorde oss i ordning, så blev vio hämtade av mamma vid halv 5 började bion, kom hem vid halv 8 stendöd och ska lägga mig i soffan :)))

ni får ingen bild idag
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0