ångest.

bajs jag hatar att sova.
    Gårkvällen var bara ångestfylld och tom fick ligga och prata med mig medans jag grät för allt och inget, tur att han är en sån jävla bra lyssnare... sen har de senaste veckorna varit fyllda av mardrömmar, dom är äckliga också, väcker tom i sömmnen av att jag sparkas och gnäller för att jag drömmer då väcker han mig sen har jag panik, hatar det något jävla grovt kan inte sova som en normal människa...
     Har ingen aning om varför det blir så men jobbigt som fan är det...

Hur som haver, börjar senare idag villket är jävligt skönt ! kommer också få träffa min bebis på bussen också villket blir skönt.  nej men nu ska jag ta en dagens till er. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0