äckel.

är fett irriterad idag. Dagen började helt okej, tills vi fick omdömmerna, min äckliga fucking matte lärare harsatt IG på mer än hälften av matte gruppen jag går i, även mig och enligt de andra lärarna och rektorn så har han bedömt fel och lärt ut fel och på fel sätt osv osv. är skit irriterad jävla äckel.
efter skolan fikade jag med min bebiiiis josse pratade om en massor och det var så jävla skönt. snackade såklart boys boys boys och det var underbaaart. drog t rotan sen t tandläkaren och ska snart se på TV med pappa men ska först göra oboy, älskar de dricker typ 10 glas om dagen ? fan va fet jag kommer bli. jag och tom, tjockaste paret i sverige... biggest looser nästa!

jag och josse fikar så mycket så dom på espresso house i sollentuna vet redan vad vi vill ha när vi kommer... illa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0