vad fan ska jag ta mig till?

Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? venne ens vem de va!
Har du sett din bästa vän gråta? jaa :(
Vad åt du senast? wienerbröd
Har du fått någon komplimang idag? yees :D
Har du någonsin fått höra att du liknar en kändis? jaa ahha
Har du varit med i en rättegång? nix
Är du polare med grannarna?  haha jaapp :D as sköna
Vilka länder har du bott i? sweden
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? ingen aning
Har du haft en stalker?  hahaha
Är du för eller emot kärlek? för !
Har du haft ett seriöst förhållande någon gång? har ett :)
Hur länge höll det mellan dig och din senaste pojkvän? av och på i nästan 3 år....
Hur många gånger har du varit kär? 2 gånger seriöst.
Har du blivit sårad? självklart
Vem ringde dig senast? som jag svarade på vare ella :)
Vilken tid gick du upp imorse? vid 11
Vad ska du göra i helgen?  fira nyår och vänta på att min älskling kommer hem.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? du är lyckligt lottad <3
Vad gjorde du klockan 2 inatt? satt vid datan säkert
Vad är det första du gör på morgonen? somnar om
Vilket humör är du på idag? jävligt dåligt
Vad ska du göra efter det här? ingen jävla aning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0