Presentera mig själv

jag heter Miriam, jag är adopterad från Colombia i sydamerika och kom till sverige när jag var ungefär 2 månader.
    Jag går i nian på sollentuna musikklasser i sollentuna och kämpar där.   jag har en urgullig syster son som jag älskar och spenderar så mycket tid jag kan med, jag är as kort, nästan 154 cm. Jag har en underbar pojkvän som är otroligt lång men som gör mig väldigt lycklig. Jag är oftast glad och sprallig och har ibland svårt att sitta still, jag är jätte snäll, vet dock att folk fått fel uppfattning om mig pga av en del människor som tror att jag är jätte otrevlig och lala, men det är skitsnack jag försöker vara trevlig och öppen mot alla nya slags människor och jag gillar nästan alla jag träffar. jag går inte på någon aktivitet eller sport eller något sånt utan jag vill ha all tid jag kan till vänner & pojkvän. Jag är ofta jävligt trött pga av stress i skolan. min ända " hobby " är att shoppa, kläder är jag helt tokig i och har upp mot 200 tröjor, hehe.  jag är ingen super party tjej utan gillar att ta det lungt med min pojkvän vilket det blivit sen vi började träffas, men det händer, men är mer en sån " ska jag ut ska det vara värt det "


imorn kör vi på med min första kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0