onsdag

hej på er.  
   haha jag har kommit in i en såån där period då jag har svårt att börja inläggen haha !
skolan har varit ganska chill, josse var frisk vilket var jävligt nice :))) efter skolan stötte jag på larsson som jag dock alltid gör men pratade med han i typ 40 min jätte roligt :D har varit i kista och köpt julklapp till min fina pojkvän och min stora syster  :) ska typ... asså jag vet inte vad jag ska göra faktiskt ! får se :) 
        ush imorn har jag kör från 08.15-15.15 ,lite tröttsamt dock äre bra för de e min jobbigaste dag men nu är jag fett irriterad på min dator, sitter och ska ladda ner men datan knasar och tom sitter i telen och försöker hjälpa mig men jag fattar inte, fml jag får damp.

jag älskar den här haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0