Min största kärlek.

Då äre dags att skriva om kärlek då.
Klart skriver jag om tomisen.
Vi träffades genom att båda tog konfirmation i samma kyrka. Jag hade hört toms namn innan typ men ingen koll på vem människan är. Det ända jag visste var att han tydligen inte såg ut som en 95a ( och dom hade rätt..)   nej det var inte kärlek vid första ögonkastet ( HAHA ) Tom är inte min typ av kille om man ska säga så men de ändrades äl efter några månader? Han var otroligt rolig och snäll och social. Första gången vi pussades var sista kvällen på konfan inne på hans rum, haha låter hemskt.  
Vi smsade resten av sommaren ganska konstant eftersom ingen av oss var hemma i stockholm.
sen i augusti började vi ta promenader, tilllslut hade vi gått överallt så då satt vi på bänkar och sånt där.
kvällen innan vi tog konfirmationen hade vi varit hos hans kompis m josse och hennes pojkvän så gick vi hem tillsammans så satt vi på en bänk och kysstes för andra gången. i början var vi ändå mest kompisar men efter någon månad växte det fram mer känslor hos båda och en månad senare var vi ett par :)

Idag är jag hur lycklig som helst att jag har tom, tiden har gått så snabbt men ändå långsamt, det känns som om vi haft varandra mycket längre.. han gör mig lycklig och ger mig så mycket kärlek varje dag.   Han har en underbar familj som är indjudande och otroligt trevliga och mycket kärleksfulla.     Tom är självklart väldigt älskad av min familj.    tom är underbar och jag hoppas att jag får ha honom ett bra tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0