love.

har haft en mysdag, dock finns inte den äckliga fan iPoden någonstans så håller på att maila runt annars får jag köpa nya touch iPoden och de e jag inte så taggad på, äckel fan.
   ska om ett tag åka till edsberg och träffa Ella och tillbringa kvällen där :)
idag är jag lycklig.   fast ledsen för att jag ser så många förhållanden som börjar gå dåligt och det gör mig ledsen för deras skull.. ush!    men för at se det posetiva i det hela så är jag super glad över att jag har ett perfekt förhållande, det fick jag bevisat just när jag satt och läste om en tjej kompis förhållande så fick jag ett sms " pussar från arablandet "  ååh.. lycklig tjej nr.1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0