lista

År 2010!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

jag blev moster!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ihåg dom. tror inte att jag hade några faktiskt !

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
MIn syster och hennes man,

4. Dog någon som stod dig nära?
nej och det är jag glad för !

5. Vilka länder besökte du?
Colombia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
En roligare vardag med mindre plugg ( som om de kommer hända )

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
7/4 och 16/10-2010     Den sjunde föddes neo och den 17 blev jag och min älskling tillsammans

8. Vad var din största framgång 2010?
Att jag höjde mig så pass mycket som jag precis gjorde och nådde de poängen jag behöver ha för de gymnasiet jag vill gå !

9. Största misstaget?
jag " svek " en kille jag älskade väldigt mycket förut.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
inte skadat mig. inte varit speciellt sjuk heller :D

11. Bästa köpet?
min goose !

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och fika ( JOSSE ! )

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
jag fick en underbar pojkvän

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
waka waka, Sagoland.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
mycket gladare. skolan har varit tuff och jag har haft stunder då jag inte pallat men alltid kommit igen!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
pluggat det där lilla extra som jag aldrig gjorde ...

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
varit uppkäftig i skolan.

18. Hur tillbringar du julen?
Med min härliga familj. får se om jag hinner träffa Tom..

19. Blev du kär i år?
ja om jag blev !!!!
20. Favoritprogram på TV? 
hinner inte riktigt se på TV...

21. Bästa boken du läste i år?
oj.... svåårt!

22. Största musikaliska upptäckten?
oj ingen aning....

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
jag fick.. vafan fick jag ? piercing typ :)
25. Något du önskade dig men inte fick?
inte vad jag kommer ihåg...

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
jag var på landet och firade med släkt och väänner där ifrån,hade det jätte trevlig !

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
sluppit blivit så sårad som jag blev i sommras.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
ääh.... som vanlig ? lite slappare änförra året hahaha:P

29. Vad fick dig att må bra?
Tom Landén, Josse, makki och matilda!!!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Joel kinnaman ( klaraa )

31. Vem saknade du?
oj... ingen aning haha!

32. De nya människorna du träffade?
Tom bl.a orkar inte skriva alla träffat hurmyckt nytt folk som helst, kajsa är en nykomen vän men en väldigt nära redan :D


Kommentarer
Postat av: kajsa

sötan :)

2010-12-22 @ 16:37:33
URL: http://kkajsabragee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0