julmys

min älskling åkte precis, :( men jag är världens lyckligaste.
han kom vid nio tiden så har vi bara myst med min familj och annat, även bytt julklappar, jag fick parfymen jag visste att jag skulle få plus den nya maybeline mascaran, blev överlycklig eftersom jag önskat mig parfymen :D
av mig fick tom en kofta ungefär från Jack and jones och ett halsband med en bricka på i silver som det stod 16/10 2010 på, alltså datumet vi blev tillsammans, trodde inte halsbandet skulle hinna komma eftersom jag beställde det igår men de gjorde det dock var kedjorna slut så han fick en ful och kort kedja :( men den får vi väl byta :)) ska mya med min familj för att jag är så lycklig, det bästa som finns är att vara lyckligt kär och ha en underbar pojkvän.


fick ett litet set :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0