jullov.

Jag har jullov och jag är jätte nöjd med mina poäng :)
    Jag har hittat en perfekt julklapp till en perfekt pojkvän ( ja jag lovar lägger upp bilder på hans julklappar när han fått dom )   jag ska snart sätta på ansiktsmask och peela hela kroppen och hårinpackning och allt och sen sätta på mig mina pyamas shorts och min älsklings tröja innan jag kryper tillsängs för att sova.
    Gud vad skönt det ska bli att inte gå upp vid sju tiden imorn, imorn ska jag ha en mys dag med min älskling ( josse) vid 12 tiden ska jag möta henne i centrum så lär det bli fika och kanske någon julklapp vet vem ? :) 
     på kvällen ska jag nog mysa.. kanske träffa micke vem vet?
nej men nu ska jag fixa mig piercing, sitter faktiskt och lysnar på rock musik, haha Tomisen la ju inte lite av " hans musik " på min spotify, den e faktiskt helt ok! åh tänk att jag redan saknar människan?
    nej men nu ska jag ha lite me-times. puss !

fjortis jävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0