deppmode

började tänka tillbaka och blev på lite ledset humör.. det känns som att allt som hände var i ett helt annat liv.. det är så länge sen, men tanken på att jag har min älskling som överöser mig med kärlek, att jag har en amn att gå till, att jag har en underbar pojkvän som gör sig besväret att köpa armband, är så orolig för att väcka mig när jag sover så att han gör sig besväret att bära mig upp i en skit brant spriral trappa så och stoppa om mig i sängen så jag inte vaknar, en kille som varje dag gör allt för att jag ska skratta och le, en kille som pussar på mig, när jag har mardrömmar ser till att hann bara somnar halvt så att han lätt kan väcka mig om jag blir rädd i drömmarna, en kille som bara är underbar och ger mig allt jag behöver.
     blev lite känslosam nu ett tag och det jag vill få fram är att jag har världens underbaratse pojkvän 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0