Dag 6 – Min dag

åh. Min dag, älskade julafton :)
Jag vaknade vid 11 tiden och åt frukost med hela familjen plus farbror och farmor, efter det blev det duschen och alla började fixa i ordning sig. vid tre tiden blev det kalle Anka och det var faschinerande att se Neo titta på det han var helt inne i det, munnen gapade så stort att nappen åkte ut :)
    under kalle anka kom kusinerna och det blev sedan julmiddag med dom, tror vårat julbord är ganska traditionellt, inga konstigheter här inte ! Sedantog alla det lungt på sina egna håll, jag somnade till med toms tröja.
    Sedan hade vi julklappsutdelning oss kusiner emellan. innan det var dags för mig att vara tomte hos grannarna, jag hade tomte mask och allt möjligt, delade ut julklapparna åt gullungarna blev så lycklig av att se dom så lyckliga !            kom sedan hem och då var det bara mys med familjen innan kusinerna gav sig iväg, juste, vi fikade också ! när kusinerna gav sig iväg så blev det julklapps utdelning här hemma, Neo hade sin första jul och han är en sån där smart unge som fattar saker ganska snabbt så han fattade att man skulle dra i snöret på paketetoch riva och slita i pappret :) sedan dess har vi bara myst settp å tomten är far till alla barnen och jag har spelat piano och sånt mys ! nu ska jag varva ner med en skön film :)

Neos julklapp från morbror hannes ( bild tagen från google han fick en annan gubbe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0