Dag 3 – Mina föräldrar.

Okej, då vare dags för mina föräldrar.
    Min mamma heter Pia ( men egentligen sophie ) och jobbar som lärare i en skola i upplands väsby som idrotslärare. är hel svensk och ganska kort hon med. Hon älskar att hålla på i trädgården och har gjotr våran trädgård jätte fin. Hon har ett hett temperament men kan vara riktigt knasig och är underbar. Hon är väldigt beskyddande och tror att jag kommer dö varje gång jag går ut.
     Pappa heter Per ( kallas pelle ) är röst coach orkar inte riktigt förklara. han har sjungit en del i sitt liv ( väldigt mycket ) även varit sång pedagog och musiklärare på tyresögymnasium och sjungit i erik erikssons kammarkör
   Han är sjukt omogen ibland och älskar att jävlas, han är en sån där som måste pasera gränsen och gå lite längre innan han är nöjd. Pappa är fylld med kärlek och är världens bästa han med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0