centrum

fyfan vilken jävla natt det varit... jobbig som fan :/ slutade med tårar och att jag låg och pratade med min älskling i telen i 2 timmar tills jag somnade, tyvär så åker han till egypten på lördag och vi lär inte hinna träffas innan dess :(  vet att det låter fett töntigt "han e bara där i en vecka" jag vet att hälften av er tycker det är ingenting, men prova att bli riktigt kära, vänja er vid att somna i hans famn, träffa honom flera gången i veckan, asså det är svårare än ni tror att inte få träffas :(
   nej men nu ska jag äta, ska åka till centrum snart och träffa josse juu :) får hoppas på att jag kanske hinner träffa tomisen lite på eftermiddagen.. men tror inte det, vill så gärna prata med honom om gårdagen :(
puss

ni får en puss idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0