Knaaas!

haha förstår ni hur död jag är ? men är feeett lycklig ! är sjukt stolt över josse och så jävla glad för hennes skull :D
dagen har varit gaanska chill, efter lunch kom Shervin, Arian, Gabbe F och allan t min skola så dom följde med mig t sollentuna och fixa en sak, sedan åkte jag hem t josse och mötte josse, kian och simon så chilla vi där innan vi drog t kyrkan, fyfan ! efter d blev d vallen så vid typ nio kom jag t norrviken och då mötte jag frida så tog vi en kvällis, nicenice.
imorn äre onsdag och jag har ingen aning om vad som händeeer !
men e fett trött så ska lägga mig och se på oc och mobba tomisen :)
vi hörs.

dagen innan skolavslutningen på vallen, jag och eeriik fett ful bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0