Igåår

Först vare skola, hade hål mitt på dagen så åkte t centrum m simon S samtidigt som jag pratade i telefon m Kajsa samtidigt som Polski och Kesse kom, fatta att jag va förvirrad hahaha !
yeahyeah. efter skolan så drog jag josse & makki och fikade med Emma men makki drog kanske nsabbt så vid fyra drog jag och josse t kyrkan och va där t sju, efter d va vi med tom och billing lite men billing drog och josse drog hem och käka så jag och tom drog t dennis och sen kom världens finaste par dit ( Josse & Walli ) asså gråter när jag ser dom, bokstavligen ! men sen tog jag och tomisen en promenad hemåt och gick förbi konfagänget som satt och grillade så vi snackade lite med dom innan vi knallade vidare så satt vi och prata sen blev det ett helvete när vi sagt hej då och fyfan och kan säga inatt vare första gången jag saknade lukas riktigt ordentligt så där så de gjorde ont i hela mig,

idag är det Konfirmation, ska vara där halv 11 men allt börjar klockan 1 sedan kommer d lite folk hit efter sen ser vi vad som händer :) haha !
men nu ska jag göra mig klar !
Puss!

Konfan 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0