en hel del frågor

fick en hel del frågor från Saga :)

Hej ! tänkte bara säga att du har jätte bra blogg du verkar ha ett roligt liv också. :)) Tänkte fråga lite saker

1. Varför bytte du blogg?
2. Är du och Andreas vänner ?
3. Gillar Lukas och Andreas varandra? Känner dom varandra ?
4. Har Lukas de bra i USA ?
5. Hur är bandet mellan dig och Lukas nu när han är borta ?
6. Saknar du Lukas ?
tacksam för svar och tack för en underhållande blogg ! :>

Svar: hejhej ! Tack så mycket, jag älskar mitt liv så de är riktigt roligt ! haha :D
Ska svara på dina frågor

1. därför att bloggnamnet var för jobbigt att komma ihåg :)

2. Yes det är vi, dock inte som i sjuan men vi är bra vänner !

3. Nej de skullejag inte påstå.. dom har aldrig träffats men dom har tjaffsat lite vilket jag tycker är jätte synd :/ men skulle inte ta risken att låta dom träffas...

4. Ja det har han, vad jag förstått älskar han det  ni kan läsa hans blogg : http://luke92.bloggplatsen.se

5. Asså.. de e klart de e jobbigare än förut, vi tjaffsar en del men jag tror de blir bättre senare tror de e bra om vi får ha lite tid ifrån varandra :) klart att de kan vara bättre men...

6. Asså jag har inte riktigt fattat att han har åkt så de e så svårt, jag kommer nog börja sakna honom mer sen, men just nu så känns det som om jag lär mig något av att ´han inte är här, men jag skulle inte säga nej om han sa att han skulle kunna komma hem nu om jag ville. sedan vet jag hur mycket han velat de här i flera år och jagvet att han trivs och att det är en stor dröm och vem fan är inte glad för sin närmsta när dom får uppleva sin dröm ? Bara han sköter sig är jag glad ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0